logo

گروه مهندسی ITG

گروه مهندسی ITG Information Technology Gates دارای مجوز فعالیت از وزارت بازرگانی به شماره ۱۹۶۹ با بهره گیری از متخصصین و مهندسین نرم افزار و فناوری اطلاعات از سال ۱۳۸۶ فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود. عرضه خدماتی که نیازهای روزافزون مشتریان را برآورده سازد یکی از اصول مهم کاری این مجموعه قرار گرفت ، لذا به ارائه خدماتی مطلوب در چارچوب استانداردهای حاکم در دنیا همت گماردیم .
info@itgates.com
05138456205

دیجیتال مارکتینگ از نظر لغوی چیست؟

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ از نظر لغوی چیست؟


استفاده از انواع فنآوری ها، اینترنت و دیگر رسانه های دیجیتال جهت پشتیبانی از بازاریابی مدرن سبب ایجاد طیف گسترده ای از عناوین و اصطلاحات بحث بر انگیز توسط دانشگاهیان و متخصصان شده است.
<>


بازاریابی دیجیتال، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی الکترونیک، بازاریابی صفحات وب و تمامی این اصطلاحات در طول زمان تغییر کرده و هر یک جایگزین دیگری شده است …


واژه ای که امروزه اغلب از آن استفاده می شود بازاریابی دیجیتال است. با توجه به بحث و گفتگوهایی که اخیرا پیرامون استفاده از واژه بازاریابی دیجیتالی صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم، اگر از نظر لغوی به معنای دقیق این واژه بپردازیم می تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد.


در کتاب بازریابی دیجیتال Dave Chaffey این واژه به این صورت معنا شده: استراتژی، پیاده سازی و تمرین و به زبان ساده کسب اهداف بازاریابی با استفاده از انواع رسانه و فناوری ها.


Dave در توضیح بیشتر این تعریفی که از بازاریابی دیجیتالی دارد موضوع را اینگونه بسط می دهد:


عملا، دیجیتال مارکتینگ شامل اشکال مختلف حضور آنلاین شرکت می باشد؛ مانند وب سایت های شرکت، اپلیکیشن های موبایل و صفحات رسانه اجتماعی شرکت که مربوط می شود به تکنیک های ارتباطی آنلاین شامل مواردی مانند بازاریابی موتورهای جستجو، بازاریابی رسانه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، بازاریابی ایمیلی و هماهنگی با سایر وب سایت ها.


این تکنیک ها برای پشتیبانی از اهدافی نظیر به دست آوردن مشتریان جدید و حمایت از سرویس های مشتریان موجود استفاده می شود که به توسعه روابط با مشتری توسط مدیریت مشتری مداری الکترونیکی ( E-CRM ) و اتوماتیک سازی بازاریابی کمک می کند.


در هر صورت، برای اینکه بازاریابی دیجیتالی موفقیت آمیز باشد، همچنان ادغام این تکنیک ها با رسانه های سنتی مانند چاپ، تلویزیون و ایمیل مستقیم به عنوان بخشی از ارتباطات بازاریابی چند کاناله ضرورت دارد.

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

دیدگاه
نام
ایمیل
وبسایت